Dag 3 Harlem & the Upper West Side

26 mei 2017 - New York, New York, Verenigde Staten

Vandaag hebben we helaas het overgrote deel van de dag regen gehad. Vanmorgen na het ontbijt zijn we ff gaan kijken waar we morgen moeten zijn voor onze dagtocht naar Washington DC. Ook hebben we vandaag ff!! Het t-shirt voor ons vlooike (Anouk) gehaald wat ze voor me achter hebben laten hangen. Dit was in de wijk Soho, nogal een eindje uit de buurt van waar wij zaten, maar ja alles voor het kind zullen we maar denken. We moeten morgenvroeg om 6.30 uur (slik) verzamelen om met de bus om 7.00 uur richting Washington te vertrekken. Dit is een tocht van 3 uur. Vandaar uit zijn we met de metro richting het vertrekpunt van de wandeling gegaan. Door het Riverside Park (ook een mooi park als de zon schijnt en het lekker weer is maar nu een beetje troosteloos) langs de Hudson river liepen we de wijk Harlem in. Dit is een leuke wijk om doorheen te lopen, ook hier veel huizen de bekende trappen naar de voordeur, de playgrounds waar veel gebasketbald wordt. Dit was een lange wandeling en toen we op het eindpunt van de wandeling waren was het 18.00 uur. Echt de moeite om deze wijk te bezoeken als je in NY bent. Natuurlijk nog ff geshopt bij de GAP. Nadat we een hapje hebben gegeten zijn we nu al op de hotelkamer. Even douchen en op tijd gaan slapen want morgen gaat de wekker om 5.30 uur voor onze trip naar Washington DC. Welterusten en tot morgen.