Aankomst

6 mei 2019 - New York City, Verenigde Staten

Goedemiddag allemaal,

Het is hier nu 16.30 uur in New York en ik ben net een half uur in het hotel. Vanmorgen om half 11 ongeveer steeg het vliegtuig op met als bestemming NY. Ik had een stoel aan het gangpad (heerlijk af en toe benen naar links leggen) en een buurvrouw die een groot deel van de vlucht heeft geslapen. Het aanbod van de film was groot genoeg dus ik begon met Mary Poppens returns en daarna met Bohemian Rapsody (pffff wat een film, ik had hem nog niet gezien maar ik snap waarom de kritieken zo lovend zijn). Op tijd een hapje en een drankje dus dat was prima. Rond 12 uur plaatselijke tijd geland maar eer het vliegtuig bij de gate was en de deuren opengingen was het 12.30-12.45. Douanen afhandeling ging redelijk vlot maar in mijn rij moest iemand mee met de beambte. Het was net een aflevering van border security! Bagage ging niet soepel en net toen ik dacht "hmm duurt wel erg lang" kwam er een medewerkster die zei dat er aan het aan het einde van de band een heleboel koffers naast de band stonden en dat we daar maar eens moesten gaan kijken. En jawel hoor hij stond er keurig tussen. Toen naar de airtrain om de metro naar het centrum te nemen. En weer wat geleerd; naar mijn gevoel luisteren. 😞 U moet deze trein hebben. Nee hoor dus niet. Op het eindpunt stond ik bij de metro met het A nummer en ik moest dus de E trein hebben. Vanaf Jamaica Station naar mijn hotel heb ik ruim een uur over gedaan dus rond 4 uur was ik pas in mijn hotel.  Ff gerelaxt en toen naar Time Square Church voor de gospelmis die om 6 uur begon. Ik heb mijn ogen weer uitgekeken; halleluja. Was geweldig. Ik heb een stukje opgenomen  (dat mag natuurlijk niet maar ja toch gedaan).

Helaas, toen ik buiten kwam had onze heer jezus de sluisdeuren opengezet, waren er een paar metro haltes afgesloten  ( natuurlijk die ik moest hebben) en dus in de stromende regen naar Times Square gelopen en daar de metro gepakt. Ff een lekkere Starbucks koffie op (die zit naast het hotel) en nu languit op bed. Weltrusten 😙

1. Kim:
    6 mei 2019
    Leuk om te lezen! Op naar dag twee! Have fun!
  2. Bernadine:
    6 mei 2019
    Leuk om idd je avontuur te lezen. Geniet er van en knap hoor dat je dit doet.. toppertje
  3. Adinda:
    6 mei 2019
    Leuk om je avontuur te lezen. Geniet er van we lezen nog wel meer van je. Blijf je volgen echt leuk zo om je te volgen wat je allemaal gedaan heb. Veel plezier nog en lekker van alles genieten.
  4. Armgard:
    6 mei 2019
    Fijn dat we zo met je mee kunnen genieten. Je schrijft zo beeldend, dat ik het voor me zie. Leuk hoor Laura. Veel plezier nog daar! X
  5. Jeske:
    Wat een verhaal en dat is nog maar dag 1
    Geniet ze
  6. Astrid:
    6 mei 2019
    Leuk om te lezen! Maak er mooie dagen van!
  7. Kees en Mieke:
    6 mei 2019
    Tja ,dat krijg je als je je ouders niet meeneemt😂😂dan gaat er van alles.mis.( heeft ook voordelen ,,!!!!)
    Geniet er van en wij kijken weer uit naar je volgend bericht.
    Lufyou pup mum
  8. Caroline:
    6 mei 2019
    Wat leuk een reisblog! En al meteen de gospelmis meegemaakt. Die kan je alvast van je lijstje vinken. Gaaf hoor.
  9. Natascha:
    7 mei 2019
    Gaaf, nu lees ik het. Had het geluidsfragment al beluisterd.
    Genieten!
  10. Angelique:
    7 mei 2019
    Zie vandaag je verslag voorbijkomen je bent dus al op je bestemming. Leuk om te lezen . Fijne voortzetting .
  11. Saskia van A.:
    7 mei 2019
    Leuk om te lezen Laura! Nog heel veel plezier!